דשא סינטטי – ירוק ואסתטי כל השנה

רבים מאיתנו שניסו לגדל דשא אמיתי לאורך שנים, הרימו ידיים. זוהי עבודה מפרכת וסיזיפית לגדל דשא אמיתי ולשמור אותו בריא וירוק לאורך כל חודשי השנה. גם אם הצלחתם הדבר כרוך בעבודה רבה ומשאבים רבים ויקרים של מים, חומרי דישון והדברה, מה שהופך את הדשא הטבעי לפחות פופולארי ככל שחולפות השנים. לאחרונה אנו עדים למגמה ברורה, בה יותר ויותר בעלי גינות מעדיפים לרכוש דשא סינטטי. עבור רבים מאיתנו, בעיקר כאלה עם ילדים ובעלי חיים, דשא סינטטי הוא ללא ספק האפשרות הטובה ביותר, וודאי המשתלמת ביותר לטווח הארוך.

 

יתרונות רבים

דשא מלאכותי הוא יקר יותר להתקנה בהשוואה לדשא אמיתי, אך עם הזמן הוא משתלם יותר. אין צורך להשקות אותו, הוא נשאר ירוק כל השנה ובכל מזג אוויר, ניתן מדי פעם לשאוב אותו או לשטוף אותו על מנת לשמור אותו נקי ורענן, והוא מגיע במגוון סוגים ואיכויות המשפיעים באופן ישיר על מחירו. ישנו דשא קצר ופשוט שהוא הזול ביותר ודשא שהוא ארוך יחסית עם גוונים המחקים ממש מגע נעים וצבע של דשא אמיתי.

 

מגוון סוגים של דשא סינטטי

מי שרוצה להתקין דשא סינטטי, יגלה, כאמור, מבחר רחב של סוגים. ישנו דשא סינטטי המיוצר מניילון, זהו חומר גלם חזק ועמיד למשך שנים ארוכות והוא מוגן יותר מפגעי מזג האוויר ביחס לדשא עשוי פוליפרופילן. דשא ניילון הוא דשא העשוי מסיבי פלסטיק רכים וגמישים, אם אתם מחפשים דשא עמיד בפני משחק ילדים ובעלי חיים, הוא ללא ספק אפשרות טובה עבורכם. דשא מלאכותי מפוליאתילן הוא אפשרות נוספת. לדשא מלאכותי מפוליאתילן מראה טבעי ומרקם רך למגע כמו דשא אמיתי. הוא יקר ועמיד יחסית והוא אינו מצריך עבודת תחזוקה רבה כדי לשמור על מראה ירוק ורענן. בדרך כלל דשא פוליפרופילן יהיה האופציה הזולה ביותר, הוא גם הסוג הפחות עמיד של דשא מלאכותי. כתוצאה מכך, עדיף להשתמש בדשא זה כאשר מדובר בגינה פרטית קטנה ולא במדשאות גדולות.

אם אתם מחפשים דשא סינטטי בבאר שבע והסביבה, אצלנו בחצר היא הכתובת הנכונה עבורכם. חברת אצלנו בחצר קיימת משנת 2010 והיא מתמחה בייבוא ושיווק של מוצרים לגן ולחצר, כגון דשא סינטטי מסוגים שונים, ריהוט גן, פתרונות הצללה, גדרות, אדמה, צמחיה מלאכותית, דקים ועוד

x
עודפים ותצוגות

הכי זולים בארץ!

דילוג לתוכן