כל מה שחשוב לדעת לפני שקונים טרמפולינה

אם אתם הורים לילדים אתם וודאי יודעים כמה מרץ ואנרגיה יש להם, כזו המצריכה מהם לעסוק בפעילות רבה כדי לתעל אותה נכון ולאפשר לכם לחיות אתם (עם הילדים) בשלום. אחת הדרכים הטובות ביותר לאפשר לילדים להוציא אנרגיה בצורה מבוקרת ומהנה היא קפיצה בטרמפולינה. טרמפולינה טובה ומקצועית היא ללא ספק אפשרות טובה לכל בית עם ילדים שיש בו מרפסת או גינה. הטרמפולינות מגיעות במגוון של גדלים ומחירים בהתאם לאיכות חומרי הגלם והקוטר של המתקן, ההרכבה שלהן פשוטה והתחזוקה לא רבה.

טרמפולינה היא מהנה וכיפית, אך יש לה גם יתרונות בולטים נוספים. היא מאפשרת לילדים לשחק יחד עם עוד חברים וליצור קשרים חדשים וטובים והיא לחזק שרירי רגליים וליבה. היא גם מסייעת לפיתוח קואורדינאציה והתמצאות במרחב ועל כן מומלצת כבר בגילאים הצעירים.

 

היכן להשיג טרמפולינה מקצועית לגינה או למרפסת

טרמפולינה מקצועית לגן או למרפסת כוללת בדרך כלל שלד מתכת מחומר מגלוון למניעת חלודה ולחוזק מבנה. על גבי השלד מותחים רשת חזקה ואלסטית בעזרת קפיצים או גומיות המתאימות לכך. כדי להגן על הילדים ישנה מעטפת של רשת המונעת מהם ליפול החוצה מהמתקן, ובנוסף ישנה הגנה של ספוגים מחוץ לשטח הרשת עליו הילדים קופצים. מכיוון שעדין מדובר במשחק שצריך לעמוד בתקנים ובבטיחות, חשוב לרכוש טרמפולינות מקצועיות אך ורק מחנויות מוכרות ובעלות מוניטין וניסיון.

לפני שאתם רוכשים טרמפולינה כדאי לגשת אל חנות המתמחה במכירת מתקנים אלו, על מנת לקבל ייעוץ מקצועי והתאמה בין הטרמפולינה לבין גילאי הילדים ותוך התייחסות לשטח ולתנאים המיוחדים שבו, היכן שאתם רוצים להתקין. חשוב לוודא שהטרמפולינה, על כל חלקיה, חזקה ויציבה ושהיא כמובן גם מוגנת בעזרת מגנים וספוגים לבלימת זעזועים במקרה של נפילה או מעידה. לכל מתקן יש נתונים ומאפיינים אחרים וחשוב להקפיד על עומס, משקל, גובה הרשת ונתונים רלוונטים נוספים על מנת שהשימוש בטרמפולינה יהיה בטוח ומהנה.

אם אתם מחפשים טרמפולינות בבאר שבע והסביבה, אצלנו בחצר היא הכתובת הנכונה עבורכם. חברת אצלנו בחצר קיימת משנת 2010 והיא מתמחה בייבוא ושיווק של מוצרים לגן ולחצר, לרבות טרמפולינות מכל מיני סוגים. איכות גבוהה, מחירים הוגנים ומבחר רחב של אפשרויות הם פרמטרים בולטים אצלנו, שעליהם אנחנו לא מתפשרים. לחצו כאן לסקירת כלל השירותים והמוצרים המוצעים, או צרו קשר בטלפון – 08-9100691

x
עודפים ותצוגות

הכי זולים בארץ!

דילוג לתוכן